dilluns, 21 de març del 2011

Campions, campions!!!


Després de 10 anys de militància ininterrompuda, molt de gaudir i també molt de patir, semblava que mai arribaria el moment de ser nosaltres els que cridaven d'alegria i d'emoció, de ser nosaltres la millor falla de la secció especial.

Encara estic recordant eixe moment tan especial i les llàgrimes volen eixir de nou dels ulls. Si. Vaig plorar. Com un xiquet. Com una "madalena". No recorde quan vaig plorar així la darrera vegada, d'alegria, d'emoció, de sentiment... Quines llàgrimes més dolces i precioses.

Sé que vaig bramar al sentir el nom de la meua falla EDUARDO MERELLO, no sé a quants amics i amigues vaig abraçar i vaig besar i vam plorar junts. Per fi. Per fi. I allí estava, celebrant-ho al meu costat la meua parella, Cristina, tan emocionada com jo. No podia demanar-li res més a eixa vesprada del 16 de març de 2011 ni a la vida.

I també vaig recordar als qui no estan... A Manolo, a Amadeo, a Bea i als qui han col·laborat sempre amb la falla i que tampoc han pogut celebrar eixe triomf amb nosaltres: l'Emili i Luis. I en eixe moment, també vaig pensar en tots ells.

Eixa meravellosa vesprada ha estat un dels moments més bonics de la meua vida i difícilment podré oblidar-la. Enguany, l'any en que la meua amiga Irianna ha estat la fallera major, tot ha eixit perfecte. M'alegre tant per ella... I no podré oblidar la frase del seu xic, David, qui és murcià i faller des de fa un parell d'anys però a qui algunes coses se li escapen com és normal. "De hoy me quedo con dos imágenes. Con la cara de Irianna y con la tuya. Yo sabía que eras muy fallero y que lo vivías, pero hoy he visto que me he quedado corto".

Estic orgullós de la meua comissió, una comissió honesta, alegre i treballadora. Una comissió que ha desfilat amb el cap ben alt quan no ens han donat premis que ens mereixíem. I enguany, enguany si. Estic orgullós d'haver sigut enguany vicepresident de la falla Eduardo Merello, d'haver anat a algunes reunions de junta, a actes acompanyant a les falleres majors, a presentacions. Estic orgullós de que compteu amb com com el vostre poeta i mantenidor. I que confieu en mi la confecció del llibret de falla.

Estic satisfet d'haver treballat com un animal fins altes hores de la matinada amb Adrián, amb Alberto, i amb Rafi, Rafa, Ruth, Cristina, Tomàs, Juanjo, Amadeo, Pedro, Guti... i moltes altres persones per a plantar la falla que ha guanyat el primer premi d'especial. Estic molt pagat d'haver fet tota la crítica, eixa que ha tingut el seu tercer premi i haver contribuït a l'hora de dissenyar les escenes.

I ara, ara tinc més ganes de tu, falla Eduardo Merello. Hem de començar a treballar de valent ja. Hem de preparar la Creu de Maig, i el V Mig Any Faller, i la XXVIII Setmana Cultural, i la presentació... i tot això que fem de portes obertes al barri. Perquè som part del poble, perquè som cultura popular.

Sóc de la Merello, sempre he estat orgullós de la meua falla i sempre ho estaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada